dijous, 8 de març del 2018

MUSIQUEM CONTES A SISÈ

Hem començat un projecte que es diu "musiquem contes", i de què es tracta?
Doncs en grups han de convertir un conte popular en un conte musicat amb percussió, cançó i melodia. Al final ho hauràn de representar davant dels alumnes d'infantil.
Tot això a poc a poc, al llarg de 5 sessions.
De moment hem fet les dos primeres.
En la primera els grups s'han repartit els càrrecs i han escollit el conte.





I en la segona han començat a afegir sons de percussió indeterminada.





4 comentaris:

  1. Hola, m'agradaria sebre com has repartir les 5 sessions. Enhorabona per aquesta pàgina amo tantas bones idees.

    ResponElimina
  2. Bones tardes, m'agradaria poder veure com vares estructurar les 5 sessions. Seria possible? Gràcies, i enhorabona per sa feina que fas.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bona nit Marcos.
      Si vas al blog del racó de fem música i cliques a l'etiqueta de grups cooperatius, trobaràs l'explicació de com vaig realitzar aquest treball. Gràcies per l'interès i pel teu comentari.
      Judith

      Elimina
    2. Moltes gràcies, ara ho miraré. Moltes UD que presentes al teu blog les faig servir amb els meus alumnes. Encantat, sóc mestre de música a Mallorca.

      Elimina

Sigues atrevit i deixa'm un comentari!
No saps la il·lusió que em fa saber la vostra opinió!
I si t'agrada el que veus perquè no et subscrius al blog per no perdre les últimes novetats?