dimarts, 11 de novembre del 2014

PALAU DE LA MÚSICA: MÚSIQUES DEL MÓN


Avui hem estat escoltant músiques “a cappella” en el Palau de la Música Catalana.
En el concert, Músiques del món,  totes les obres musicals són interpretades amb les magnifiques veus dels cantants del Grupo Vocal Kollage. Sobre l’escenari ni un sol instrument de veritat, tots imaginats. Amb les veus ens han imitat trompetes, trombons, guitarres, balalaiques, bateria, flautes, …i ens han fet viatjar per diversos indrets del món.

Durant el concert no es poden fer fotos però per recordar-los un enganxo aquesta d'un altre dia:
CLIQUEU A LA FOTO I VEUREU UN TROS DE VIDEO

Magnific el concert i meravellòs el Palau, no creus?



LES FOTOS DE LA SORTIDA:


Deixa aqui la teva opinió:

34 comentaris:

  1. Estaba molt chula.Eran cansons que mai havia escoltat pero estaban molt chulas.Espero que vaya molta a gent a verla per que es molt chula.(ARANTXA 5 B)

    ResponElimina
  2. M'agradat molt perquè ha sortit una musica del meu país. (Fernando 5e A)

    ResponElimina
  3. M'agradat molt al palau de la musica i l'espectacle perque va ser molt divertit i vaig coneixer noves cançons d'arreu del mon. (Ana 5éA)



    ResponElimina
  4. Em va agradar molt,segur que van haver de treballar força.El que més em va agradar va ser les gavines ,els vaixells,etc. Mireia 5è B.

    ResponElimina
  5. espectacular m'he quedat amb la boca oberta CINC PEDAÇOS D'ARTISTES MANAL5ea

    ResponElimina
  6. Em va agradar molt al palau de la musica era espectacular i els 5 artistes ho feien molt requete bé. (Julia 5éB)♥ ♡ ★ ☆

    ResponElimina
  7. Hem va agradar molt perque feien molts sons diferents d'istruments, animals etc. Sobretot hem va agradar quan feia de bateria un dels nois.

    ResponElimina
  8. Magradat molt perque el musical era mollt chulo eren cansons que no havia escoltat mai

    ResponElimina
  9. Em va agradar molt i vaig gaudi.Estimo EL PALAU DE MUSICA MARTA(5ÈA)

    ResponElimina
  10. M'ha semblat molt divertit i curiós per les veus que fan.CRISTIAN (5éa)

    ResponElimina
  11. M'ha agradat molt per que era bonic escoltar aquella melodia(Rene 5éa)

    ResponElimina
  12. Ha mi m´agradat molt perque semblaba grabat pero era en directe

    ResponElimina
  13. A mi m'agradat molt perque era entretegut divertit a la vegada . ÓSCAR PÉREZ DE 5A.

    ResponElimina
  14. Ha mi m´agradat molt per que feien ritmes amb la boca com si fosin instruments
    Ayman(5èA)

    ResponElimina
  15. Magradat molt mai havia vist mai ha queta autacio perque es molt ninterezant mai mavia amusionat. Núria(5èA)

    ResponElimina
  16. Hola!!!!. El que més em va agradar va ser quan els músics van fer el ball de Cuba. Perqué va ser la canço més moguda. Us recomendo anar ha veure-ls

    ResponElimina
  17. M'ha agradat moltissim perquè crec que és difícil fer soroll amb la boca i ha estat molt divertit pensava que cantarien cançons en català però han cantat cançons d'altres paisos per exemple : de Cuba , EUA , Xina , Rússia , Índia , etc ... eren marxoses amb ritme i ha estat molt xulo tota l'actuació des del principi fins al final haver si ho repetim però diferent.

    ResponElimina
  18. Em va agradar molt perquè els sons que fan amb la boca son una xulada i les cançons eran noves i amb lletres de diferents idiomes!!!!!!!

    Emma 5è A

    ResponElimina
  19. em va agradar molt va ser impresionant i el que mes em va agradar va ser el de les cançons cubanes perqué feia molta gracia pero algunes cançons es feien una mica pesades pero va estar molt divertit (Nora) ♥

    ResponElimina
  20. hola amb dic anis magradaria aber anat he bist las fotos i son mol dibartidas

    ResponElimina
  21. Hola m`agradat molt com cantat(Edgar 5eb)

    ResponElimina
  22. em va agrada molt la musica catalana (adrià)(5eB)

    ResponElimina
  23. magradaria poder anar al palau de la musica (carla) 5b

    ResponElimina
  24. Ami hen va agradar cuan tots els nens i nenes van cantar i van fer sons amb la boca (angela) 5eB

    ResponElimina
  25. M'agradad molt anar al palau de la mùsica a sigut molt divertit ,m´agrdad més el de la bateria era impresionan.(DAYHANA).5è B

    ResponElimina
  26. Adel5é
    M´agradaria anar perquè, man dit que asigut la BOMBA el palau del PALAU DE LA MÚSICA

    ResponElimina
  27. ORIOL 5ÈB.
    m´agradat molt perquè feien instruments anb la boca.
    El que més m´agradat a sigut la bateria.

    ResponElimina
  28. Em va agradar moltissim quan van fer sons amb la boca i el del pantalo varmell i
    azul i les cançons amb idiomes diferents i amb la ma i el que mes em va agradar
    va agrdar va ser la canço de egipte. (Andrea) 5èB

    ResponElimina
  29. Em va agrada moltisim cuan van fer sons amb la boca i la veu i les cansons eran molt i molt diferents a les altres cansons (lucia














    Em va agrada molt cuan van fer sons amb la boca i amb la veu i era molt i molt
    diferents a les altres cansons (Lucia) 5,B

    ResponElimina
  30. A mi m'agradat perque els meus compañs m'han esplicat mltes coses divetides i crec ques maco.

    sulaiman 5è A

    ResponElimina
  31. Hola, soc l'Edgar (5B). L'altre dia vam estar al Paláu de la Música i em va agradar molt. Em vaig divertir i ho vaig passar molt bé.
    Salutacions.

    ResponElimina
  32. Holaaaa soc L´Aina de 6eA.M´agradat molt anar al palau de la música a sigut molt divertit,e escoltat cansons que mai a via escoltat.Gracies,Judit

    ResponElimina
  33. Hola!!!! M'ha agradat molt, sobretot el noi que feia BEAT BOX

    Soc en Yeray de 6èB!!!!!

    ResponElimina

Sigues atrevit i deixa'm un comentari!
No saps la il·lusió que em fa saber la vostra opinió!
I si t'agrada el que veus perquè no et subscrius al blog per no perdre les últimes novetats?