El primer dia la capsa estava plena d'objectes i els haviem de classificar segons si el so que feien era fort o fluix:
Aquest dia ens vem trobar amb un instrument nou: EL PANDERO.
En aquest cas era fluix-fluix-fluix i fort.
Tots els nens i nenes van tenir la oportunitat de tocar el pandero. Ens va agradar molt sentir-lo tocar tan fort!!
Si cliques la foto els veuràs!
Per acabar hem escoltat una audició de Carmina Burana de Carl Orff on se senten clarament les dos intensitats de fort i fluix. Bellugarem un mocadpr al so de la música, el farem una boleta quan soni fluix, i l'estendrem quan soni fort:
Hola Judith!!
ResponEliminaSóc Rosa, mestra d'educació infantil però encara no tinc el plaer d'exercir com a tal.
Estic meravellada amb totes les propostes i les experiències que comparteixes. Des de fa un parell de mesos treballe en estimulació i sensibilització musical des dels 2 anys amb pares fins xiquets de 6 anys i el teu blog m'ha ajudat moltíssim!!
Fas un treball magnífic i el resultat s'aprecia en els rostres dels xiquets i les xiquetes! Estem en contacte per què com bé dius, compartir és aprendre :)
Salutacions,
Rosa
Hola! no trobe l'audició exacta de Carmina Burana, em pots dir quina vas usar? la que trobe no és igual. Moltes gràcies!!!
ResponEliminaHola Rocío, la versió que faig servir la pots trobar a la web de Barcanova, www.espaibarcanova.cat, busques infantil, P3 i la trobaràs al segon trimestre. Es diu "In taberna quando sumus" de Carl Orff.
EliminaSalutacions!
Moltíssimes gràcies!
ResponElimina