dimarts, 3 de maig del 2016

ESTRENA DE RELOAD DE GOSPEL VIU CHOIR

El divendres vaig anar al Teatre Condal a veure l'estrena del nou espectacle de Gospel Viu Choir que es diu RELOAD.
Pels nens que feu anglès ja sabeu que RELOAD vol dir RECÀRREGA, i és el que els nois d'en Moisès Sala ens van fer aquella nit a tots els que estàvem al concert.
Ens vem recarregar d'energia! Vaig sortir amb adrenalina a tope i encara pensant en les paraules que ens deia en Moisès.
Jo cada dia em recarrego per vosaltres, els meus alumnes, per fer-vos sentir i estimar la música com ho faig jo.
 Us explico el meu secret? Cada mati al cotxe escolto el disc de Gospel per anar al cole i així em recarrego les piles per tot el dia. M'encanta.
Ara a esperar que surti el nou disc RELOAD i nova cita el 9 d'octubre al Liceu.
Entre tots l'omplim !!



Us penjo l'últim video de la cançó DON'T CRY



També els pots seguir al facebook;
https://www.facebook.com/gospelviu/videos

Més informació:
http://musicafontfreda.blogspot.com.es/2016/03/gospel-viu-choir.html

Encantada de conèixer a la Neus Collado i la Sun Foradada en persona. Em veu fer sentir com si us conegués de tota la vida. Gràcies per ser tan bona gent!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Sigues atrevit i deixa'm un comentari!
No saps la il·lusió que em fa saber la vostra opinió!
I si t'agrada el que veus perquè no et subscrius al blog per no perdre les últimes novetats?