diumenge, 19 de febrer del 2017

EL LLEÓ NO EM FA POR A P3

Els més petits de l'escola canten i ballen la cançó d'EL LLEÓ NO EM FA POR.
Els he posat la versió dels MAINASONS :
El lleó no em fa por
pam i pipa, pam i pipa.
El lleó no em fa por
perquè sóc explorador.

Al matí vull sortir,
pam i pipa, pam i pipa.
Al matí vull sortir
per trobar-lo sota un pi.

L'he trobat en un prat
pam i pipa, pam i pipa.
L'he trobat en un prat
i el lleó m'ha saludat.

Molt marxosa, mireu com ballen els nens i nenes !!



Us recomano molt el canal de You tube dels Mainasons, per cantar i ballar amb els vostres fills a casa!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Sigues atrevit i deixa'm un comentari!
No saps la il·lusió que em fa saber la vostra opinió!
I si t'agrada el que veus perquè no et subscrius al blog per no perdre les últimes novetats?