divendres, 12 de juny del 2015

Strombers - Tocant el cel amb la mà

TRADICIONS CATALANES A 5è



Sortint de casa a mig matí, 
pantalons blancs i camisa, 
amb la faixa sota el braç, 
i a la cara un somriure. 

Arribo al mig de la plaça, 
l'emoció aquella m'abraça, 
i m'hi busco el meu color, 
tothom s'enfaixa, 
s'està montant la pinya, 
em poso al meu lloc. 

I un dels més petits, 
és el més alt del món. 
I toca el cel amb la mà (x2). 
Finets i pel mig, 
tornaràn a baixar. 

I toca el cel amb la mà (x2) 
amb pit i collons, 
el farem decarregar. 

Sóm amics de la terra, 
de les gralles i les festes populars 
ningú ens n'arrancarà si fem pinya 
fem folres, manilles, 
abraçats ens trobaràs. [x2] 

[INSTRUMENTAL] 

El pom puja de pressa, 
va bé, està ben quadrat, 
es col·loquen dosos, 
la canalla arriba adalt. 

L'acotxador s'ajup, 
tres passes de l'enxeneta, s'encavalca 
"Tenim aleta" 

I ara bé el millor, on es nota l'assaig 
on la colla es fa gran, 
això es replega enmig de suor, 
castell descarregat! 

I un dels més petits, 
és el més alt del món. 
I toca el cel amb la mà (x2). 
Finets i pel mig, 
tornaràn a baixar. 

I toca el cel amb la mà (x2) 
Amb pit i collons, 
ja l'hem descarregat. 

Sóm amics de la terra, 
de les gralles i les festes populars 
ningú ens n'arrancarà si fem pinya 
fem folres, manilles, 
abraçats ens trobaràs. [x2] 

"Els castells són força, 
equilibri, valor i seny. 

Els castells són rauxa, 
quan els descarreguem 

Els castells són força, 
equilibri, valor i seny." 

"PATRIMONI DE LA HUMANITAT!"


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Sigues atrevit i deixa'm un comentari!
No saps la il·lusió que em fa saber la vostra opinió!
I si t'agrada el que veus perquè no et subscrius al blog per no perdre les últimes novetats?