dissabte, 26 de març del 2016

BONES PASQUES!!



Com esteu passant les vacances?
Encara ens queda disfrutar del cap de setmana i del dilluns de Pasqua amb la mona!!


Us explico que faig jo a casa?
Als meus fills els faig pintar ous de pasqua i després els amago pel jardí.
Els dono 10 minuts per buscar-los i després els canvio els de paper per ous de xocolata!!
Vols jugar a casa teva també? 
Imprimeix aquests ous, pinta'ls i digues als pares que te'ls amaguin.
Bones festes!!

MIREU QUE MACOS ELS HAN QUEDAT!
OUS PINTATS PER NENS DE 3 A 12 ANYS

I BEN AMAGATS QUE ELS HE POSAT ...





Aqui us deixo uns dibuixos per imprimir


 Però si el que t'agraden són les manualitats ... aquí et deixo unes poques:


Escriu-me un comentari i digues què fas tu ?
No saps la il. lusió que em fa que m'Ho expliquis!

5 comentaris:

  1. Hola!! Jo em passaré el dilluns de Pascua repartint les mones de xocolata als meus fillols. Bona Pascua a tots!!

    ResponElimina
  2. Que divertit sona això dels ous amagats al jardí.

    ResponElimina
  3. A nosaltres també ens encanta jugar amb els ous de Pasqua! Però cada vegada és més difícil que el Martí no els mengi abans d'hora

    ResponElimina
  4. Nosaltres hem anat amb la meua familia a un far que està a prop de Benidorm,i m´ho he passat genial
    ARANTXA

    ResponElimina
  5. Yo hago otra cosa cojo buevos me boy a la avitacion y me los esconden por todo el piso.

    ResponElimina

Sigues atrevit i deixa'm un comentari!
No saps la il·lusió que em fa saber la vostra opinió!
I si t'agrada el que veus perquè no et subscrius al blog per no perdre les últimes novetats?