dissabte, 4 de març del 2017

DIFERENCIEM L'AGUT I EL GREU A P5

Aprofitant que va venir el conta-contes a explicar-nos la fàbula del lleó i el ratolí, a música hem parlat de les seves veus i les hem classificat en AGUT la del ratolí, i GREU la del lleó.
Si ens imaginéssim que viuen en una casa de dos pisos, a dalt hi viuria el ratolí perquè la seva veu és tan fina que s'enlaira fins al cel, i el lleó viuria al pis de baix perquè la seva veu és forta i profunda com un pou.

Per practicar amb aquests dos sons hem jugat amb el piano:
Les noies s'han convertit en ratolins que corrien per la selva quan sonava el so agut, i els nens eren lleons quan sonava el so greu.

6 comentaris:

  1. Moltes gràcies. En un any complicat de pandèmia aquests recursos musicals pels que no en sabem, ajuden molt.

    ResponElimina
  2. Em sembla genial l'activitat, tot i que jo no faria grups diferenciant sexe: nens-nenes en agut i greu, sinó dos grups on uns siguin ratolins/ratolines i uns altres lleons/lleones.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si. Ara mirant enrera ho veig que no és gaire adecuat la manera de fer els grups. Ja no faig ara 😅

      Elimina
  3. Moltes gràcies per compartir tants i tants recursos. Aquests els ficaré en pràctica aquest segon trimestre.

    ResponElimina
  4. M'encanten!! És la primera vegada que estic en una escola i em toca fer música a p5. Així que aquests recursos són genials!! Moltíssimes gràcies!!

    ResponElimina
  5. M'encanten!! És la primera vegada que estic en una escola i m'ha tocat música a P5. Tots els teus recursos m'agraden molt i la veritat que he descobert el teu blog i m'està ajudant!!

    Moltíssimes gràcies!!

    ResponElimina

Sigues atrevit i deixa'm un comentari!
No saps la il·lusió que em fa saber la vostra opinió!
I si t'agrada el que veus perquè no et subscrius al blog per no perdre les últimes novetats?