diumenge, 3 de març del 2019

TALLER DE PERCUSSIÓ AFRICANA A 5è

El dijous al matí va venir a la classe de música el David alias "el dels tambors" i ens va portar un munt d'instruments de l'Àfrica de l'Oest. L'aula estava plena!

Primer ens va ensenyar i tocar uns instruments de l'Àfrica de l'Oest.
Vam conèixer el balafon, el kámele kgoni,


el krin i els cascanyets 



 Després ens va ensenyar a tocar els instruments fent una polirtimia que ens va quedar molt bé!
Mentre el doundounbà, el sangbang i el kenkení fan una base rítmica, els djembé fan un obstinat rítmic.

Ens va agradar molt el teu taller David, moltes gràcies per venir!



I AQUÍ ESTAN ELS RESULTATS FINALS !



TOTES LES FOTOS DEL TALLER AQUÍ !


Si voleu saber més del tema mireu la web del David clicant la foto:

16 comentaris:

  1. Em va agradar molt , m'ho vaig passar molt bé

    ResponElimina
  2. em va agradar molt , sobretot quan va tocar el balafon per que sonava molt bé!

    ResponElimina
  3. XAVI: Em va agradar molt, i els instruments sonaven genials.

    ResponElimina
  4. IRATXE: Va ser molt divertit perquè quan em vaig posar al doundounbà sonava molt fort, i casi caic :)

    ResponElimina
  5. AITANA: em va agrada molt perquè em va tocar el doundounbà i la Iratxe casi cau :) :)

    ResponElimina
  6. ROSARIO: em va agradar molt perquè vam aprendre coses noves i va estar molt xulo.

    ResponElimina
  7. SOFIA: em va agradar molt, el David cantava molt bé, i jo havia d'estar molt concentrada per tocar bé.

    ResponElimina
  8. LUCIA: M'ha agradat molt perquè les cançons eren molt maques, i les històries molt interessants.

    ResponElimina
  9. ELSA: jo m'ho vaig passar molt bé! Quan el David cantava, jo no entenia res perquè cantava en llengua Africana

    ResponElimina
  10. MAURO: A mi m`ha agradat molt perquè el David és molt simpàtic i explica coses molt interessants i toca requete bé.

    ResponElimina
  11. NEREA: Em va agradar molt les cançons, els ritmes i les històries. Teniem que estar molt atents per que no perdèssim el compàs, quant va cantar el David em vaig quedar al.lucinada.

    ResponElimina
  12. ADRIANA: Aquest taller ha estat molt guay perque tocar els instruments africans mola molt. PD:El David toca i canta super bé. Gràcies per venir David.

    ResponElimina
  13. SILVANA: m'ha agradat molt el taller d'instruments africans perquè és molt divertit.

    ResponElimina
  14. DIEGO: m'ha agradat quan hem tocat el djembé

    ResponElimina
  15. JOHN: M'ha agradat molt el taller de percussó africana i tocar els instruments com el djembé.

    ResponElimina
  16. RAYAN (5èB): M'ha agradat molt el taller Africà i he après nous instruments

    ResponElimina

Sigues atrevit i deixa'm un comentari!
No saps la il·lusió que em fa saber la vostra opinió!
I si t'agrada el que veus perquè no et subscrius al blog per no perdre les últimes novetats?